Följ min blogg med bloglovin

Hejj

Hejhej.

Min sovmorgon blev inte nå bättre än igår, till och med värre.  Halv 8.. kom igen.. Har inte idag heller så  mycket att skriva. Men ska väl försöka skriva nå.   Åå. är så less på min design , och väntar tills Johanna ska göra klart min design. Fast nu håller hon på med Julias design.. Så får väll vänta nån dagt till. Annnars får jag väll göra en fuul tills dom är klara.. Men det får jag väl se sen om jag ska orka .. Men jag måste börja med Matildas design. Men hon loggar ju ut på deräkten på msn , så jag vet ju inte hur den ska se ut. Men nu ska jag göra annat.
Blir kanske så att jenny kommer ett tag efter hon kommit hem från Stockholm, elr hon borde ju ha kommit till luleå för ett tag sen efter som flyget gick ju kl.12.00 från Stockholm, Så då borde hon vara på väg hem nu.. Så nu ska jag chatta på msn , Facebook. och sånt.. Hejjs

// Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0