Följ min blogg med bloglovin

heeey, det e fredag..

har längtat efter denna dag, verkligen..  Men hej förresten. 

Nu är skolan slut för denna vecka och längtar ej till nästa vecka. För jag är bara så sjukt irriterad på en pers.
Men men.. Det går väl inte att fixa. Hade tänkt sälja jultidningar idag, Men jag får se. För det har regnat hela dan så....

Jag är inte så aktiv med bloggen så måste skärpa mig. Och 2 inlägg per dag. elr mer.  Men vi får väll se om det går.   Haha

Ska snart dricka min mjölkchoklad som jag köpte i cafeterian på skolan .. Som jag inte har drukit upp för ovanlighetens skull. Men det blir väll bilder sen. Men just nu så har jag fel dator för att lägga in bilder så det blir sen..  

Blir kanske nästa vecka att sälja jultidningar men Jenny och pauliina. Men det får vi väl höra på måndag elr nå..
Men nu ska jag se vad julia ser för film och sen går jag kanske ut och fotar lite.. Hejs

            //pussokram Aattid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0