Följ min blogg med bloglovin

:)

HejHej ♥

Har nyss kommit in efter en Fotorunda, Så det kanske blev kring 100 bilder. :)   Så då har jag ju inte inte lite med bilder :P , Men jag vet inte om alla brev så super bra. Men de mesta blev väl de. (hoppas jag)  Fast jag ska gå ut snart igen. huhu.  Och sen efter det lägger jag in bilder på datorn, För det är ju lite onödigt om jag nu lägger in bilder på datorn och sen om ungefär en halv timme lägga upp bilder igen. Så då tar jag det sen. När jag har fotat klar. Men om jag ska vänta tills jag har fotat klart så får jag väl vänta tills inatt. Haha. Men jag menar ju bilderna som jag fotat på min fotorunda. 

Längar tills imorgn , För då har ju Jenny och Sara Kalas ♥
Då ska vi sova där, Och så ska vi göra massor med saker som jag ej kan säja nu.. Haha . Men men det är så. :P 

Men nu ska jag kolla fb och sen blir det att gå ut.
hejjs

// Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0