Följ min blogg med bloglovin

◊◊◊♥♥♥♥◊◊◊

◊Hejhej. 

Träningen var väldigt rolig , Jag och jenny han till och med ha vatten krig med vatten flaskorna medan vi väntade på skjuss.  Blev lite blöt minsann.  Och det var oretvist för hon hade mer vatten min och hons var mycket bättre..  haha.!

Det blev inte riktikt som jag och jenny och pauu hade tänkt oss på skolan idag.   bara att jag och pau höll på att falmmsa på matte lektionen.. haha. Gunnel borde ha fått damp på oss. Men bra så fick hon inte det..Öh??

Lyssnar på lite låtar och sånt. Gör även pissiga läxooor. ! Ska gå upp och fixa en ny design till bloggen. Föör är bara såå less på den asså.

Imorgon blir det att jenny kommer .  Ska göraa lite grejjs och såånt. Haha.

Fattar inte riktigt vitssen med om man sitter och kollar på 2 1/2 män och mitt i allt börjar man garn skratta utan någon annledning. Typ bara för att dom säjer nå elr nå. Som precis mamma och sis. Sitter och ser nu , Men bra så är det slut nu så kanske man blir mer konsentread på dom pissiga läxorna som måste göras..

Men nu ska jag gå och duscha efter sen svättig Basket träning.. Hejjjs. 

     ♥ Kraam Aattid

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Haha tack :D

Jag kan göra design åt dig om du vill :) Hälsa Julia att jag gärna gör design åt henne också om hon vill ^^

2009-09-07 @ 20:27:41
URL: http://johannaae.webblogg.se/
Postat av: JE

Sv: Jag orkar ja :)

Logga in på msn så kan vi disskutera ;>



HAR NY MSN! DET STÅR VID NAMNET OCH DET DÄR I DEN HÄR KOMMENTAREN!

2009-09-07 @ 20:48:52
URL: http://johannaae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0