Följ min blogg med bloglovin

Msjpaea

Hejhej alla blogg läsare. Jag har blivit så trög med denna blogg, och jag tycker inte om den. Jag vill ju ha en annan. Men det orkar jag typ ej med. Att göra en då, ändå om det är super enklet. Men orka. 

Har typ int gjort nå idag förutom allt sånt dära tråkigt man alltid gör, Måste bara berätta att när vi idag skulle ha friskvård, så tänkte vi gå den dära slingan igenom forntidsbyn och de.  Men vi gömde oss bakom en grillkåta och sen sprang vi (Mjpaea) ner till stranden, för nån skulle pissa. Och så ville vi annars bara vara där. Så när vi sett Gunnel gå förbi så gick vi till sporthalllen , och där tänkte vi gå på till bibblo på datorn men det var inte öppet. Så då såg vi om det var nån inne i sporthallen , och det var det inte heller. Så då spelade vi en basket match. Jag var med Jenny och matty , och mot Amanda , Pauliina och emma. Men då gjortde Emma annat så då gick vi för den var 5 över.... Och hkn började 10 över så då gick vi till hkn och emma matty och amanda till tex. slöjden , För vi hade elevens val.
På hkn gjorde vi blåbärspaj, Och jag jobbade med Sara.

Men nu ska jag gå och se tv , hejjs

                  // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0