Följ min blogg med bloglovin

Another cinderella story

Hejhej.

Nu sitter jag och ser Another cinderella story, För typ 3 gången . Haha.  Fast julia har som sett den 2 gg idag , och typ 6 gg igår..Haha. Fast hon är ju sjuk. Pappa spelade in den så då blir det typ att se den varje dag. Hehe. Men hallå den är ju faktiskt braaaa!!  Men jag vet inte vad ni tycker om den , Fast det gör jag.  Måste kolla upp om det kommer nå mer såna dära bra filmer , så blir det att spela in och sen är det bara att se.

Haft orgentering idag på idrotten, Fast hade fotboll dom sista 13 minuterna.  Fast vi (Matilda , emma , pauliina , Amanda och jag.. Fast m.n oxå då..) Så vi satt och hejjade på Saras lag.. Och dom vann..!!!
Har mest varit med Matilda,emma och pau idag. Och Sara oxå ibland.

Men nu ska jag typ tömma diskmaskinen.. Och sen blir det väll att göra något uppe..

Hejjs ♥

// Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0