Följ min blogg med bloglovin

Alltid det dära The mentalist...

♥Hejhej.

Nu har jag laddat upp bilderna på datorn och då kommer dom ju självklart in på bloggen oxå..
Blev att se Idool, Men nu fick jag tydligen inte se det här nere.
Och upp på rummet orkar jag ej gå .. (eftersom jag har tv på rummet..Daah?)
För varje tisdag , Klockan nio så ska ju tv vara bokad  eftersom The mentalist är då.
Och det vill ju inte alls mamma och julia missa. !! Inte alls. 
Men för ovanlighetens skull så for mamma och pappa en svääng till bränna för att köpa bröd,
Eftersom eric fick panik för att var så hungrig. Och han ville inte ha rostad-
Smörgås. Så då blev det att dom fick fara till bränna en sväg.
(Hoppas dom köper min polly påse som jag ville ha..!!)
Och nu tror jag att eric har somnat så då blev det ju tyst. Julia sitter och ugglar vid The mentalist..
Så det är rätt bra nu, Lyssnar på lite musik och kollar så dära bloggar.
Har chattat lite med faster här före. Och sånt.
Och nu har jag inte så värst mycket mer att säja. Så det är väl bara bilderna kvar...














Oops. Spegeln var lite smutsig. huhu.

Ooo.Nu kom mamma och pappa hem, Och polly påse hade dom med.. Mums.

Hejjs.

// Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0