Följ min blogg med bloglovin

Värdspremiär på New moon om 3 dagar !!

Heeej

Har nyss fixat klart designen ,  gratis design från Tescho , Rätts så snygg tyckte jag . Men det är ju vad jag tycker. Och det var den snyggaste därifrån tror jag . Men kollade inte så jätte noga. För ville bara få bytt design , Var ganska less på den som jag hade förrut , så den blir bra med den hära tills vidre. Men måste nog göra nån egen , men det beror på om jag orkar, Annars får jag väl klara mig på gratis designerna.. Haha 

Ska gå och se på film nu , Twilight..   Joo föresten är ju NEW MOON på värdsbio den 20 nov. Alltså om 3 dagar.. Men den kommer ju inte då hit till oss i överkalix då , men vi får vänta länge , Annars far jag till luleå elr nå.. Men hallå det är 15 års gräns!! Lite överdrivet va?? Den kommer inte alls vara nå läskig , tror jag..  För twilight är ju inge läskig!!  Och jag kan inte tänka mig att New moon kommer vara värre.. Men inte vet jag , men det var ju 15 års gräns på twilight och det var oxå jätte överdrivet. Så om jag hade valt hade det typ varit 11 års gräns elr , vad det nu finns. För den kanske är lite läskig för de yngre än 10.. int vet ja. Men iallafall borde ju 12 åringar få se filmen, Men jag vet inte.. Men nu ska jag gå och se på film som sakt och det är väl bara att vänta på att den kommer på bio så får man väl se då om man får... Ha det bäässt! <3



             // Aattid

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men orka bry sig om det är 15 årsgräns. Jag och Pau ska ju se den i Luleå i helgen, Matty ska ju kanske också komma och det är bra för då blir vi fler.

2009-11-18 @ 20:18:05
URL: http://jeenyl.blogg.se/
Postat av: youngstars bloggen :)

Den e grym!

2009-12-06 @ 23:35:33
URL: http://youngstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0