Följ min blogg med bloglovin

New Dator..

Heeeeej <3

Måndag , Första dagen i veckan. Pappa har köpt en ny dator idag , och den har rent sakt gigantisk skärm! , svart och snygg. Så jag hann paxa datorn , elr kanske inte paxade den men typ nå liknande ,, Hahhaha..  Haft friskvård idag på skolan , Gick nån runda vi hotellet, Men gick ändå fel väg :P  , Har inte hänt så annat och roligt idag..

Orkade inte fara på basketen så var och handlade just och har mest slappat..  Imorgon blir det troligtvis att fara till Amanda efter skolan, Vi vet exakt vad vi ska göra, Kanske inte riktigt exakt men nära på det då..  Men hon skulle ringa upp när hennes mamma kom hem. Och det är ungefär om ett tag.

Guuud! Vad det klammpar uppe i mitt rum , Kanske hoppar . Vem vet. De spelar väl wii fit säker. Joo juste, har fått mitt wii fit och wii sport reseort från jultidningarna nu , så det är suuuper skooojj. Jenny var här igår så då spelade vi det, Vi låste upp massor med nytt , bl.a snowboard och boxning och sånt. 

Amanda ringde nyss , så far på Onsdag istället till hon för det gick inte imorgon.

Ska gå och kolla vad Eric och Julia gör igentligen i mitt rum.. Men hoppas att de bara spelar wii fit. 
     Ha det bääst! <3

           // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0