Följ min blogg med bloglovin

Heeej <3

Heeej <3

Nu är det Tisdag , Hade skridskor på idrotten , Hittade ett par skridskor.  Har bytt platster (igen) i klassrummet. Jag tyckte att det var nyss iallafall. Men nu sitter jag brevid Amanda och Matilda , Fast hon går ju inte längre så då sitter jag brevid Amanda :) Chattar med Pauliina på Fb. För orkar inte logga in på msn . Och dessutom är jag på fel dator , för vi har inte msn alls så den hära datorn.

Måste kolla vad vi ska äta till Middag. För det hade inte J lust att göra..  
         Så ha det bääst! <3

             // Aattid

Kommentarer
Postat av: DIANA

du är inte ensam oma tt itne orka logga in på msn :O herregud, jag gör typ aldrig det xD

kul med nya platser :D

sv; taackk söta du :D gud va kul att du tycker ! :D ja, den har jag gjort själv men tyvärr gör jag tine gratisdesigner, jag säljer dock för 100 kronor om du ändå är intresserad! :D din mamma o pappa kan ju hjälpa dig betala om du inte vet hur man gör!

pusshey!

2009-11-11 @ 15:38:35
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: Dianas fotoblogg

förlåt men sådant vet jag itne hur man tar reda på! :O fått taskiga kommentarer eller? tyvärr, hade jag vetat det hade jag använt det flitigt själv !!

pusss!

2009-11-11 @ 20:06:41
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0