Följ min blogg med bloglovin

Heeeeeejsan

Heeej

Skriver ett kort inlägg nuuu. Iallafall har jag ingenting att göra nu! Tänkte börja läsa om jag kunde drömma alltså första twilight boken , men jag har inte alls nå lust att läsa alls nå böcker nu. För det känns bara ut som att den ska vara skit tråkig eftersom jag har redan sett filmen och de, Så dår känns det ut som de , Men den är säker mycket bra när man kommer in i den. Mamma har börjat nyss med om jag kunde drömma . Så det blir att vänta ett tag tills hon är klar. Men hon kommer säker ha läst typ alla böckerna innan jag har läst klar när jag hör din röst., Men det får vi väl see. Men måste bara börja med boken så fort jag kan.

Imorgon blir det ev. att gå till mamma efter skolan , Och vi slutar ju TIDIGT! Yeeeess!
 Ska gå upp och se nån film nu , så Ha det bäääääässt! <3

                    // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0