Följ min blogg med bloglovin

Hellooooj

Helloj <3

Har int alls srkivit på typ undra år.. Men kanske inte riktigt så länge sen. men jaaaja. Har inte hänt så mycket idag på skolan.. Förutom det vanliga typ Matte , engelska och sånt. Imorgon blir det skritskor på idrotten. Int min faavorit. Men jag vet absolut int om jag har nå Skriskor.. Men måste kolla om jag hittar något. Men annars finns det ju att låna men orka.. Förra gången var jag ju inte med. Men då var jag med matilda och hörde på musik , Tik Tok. Och höll på att flammsa med W.L , Som tex. När han kastade en boll på "grape".. Och lite av varje.
Har haft basket träning idag. Nu spelar ju alla basket av Tjejerna. Skojj !  Hade nå stafetter och spelade nån match , och annat.  Har träning på Fredag igen. 

Orkar int blogga längre  .. Ha det bääst! <3

              // Aattid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0