Följ min blogg med bloglovin

Söndag

Hejheej.

Har typ inte skriivit på hundra år! Men iallafall så hade jag Halloweeeen feeesten i fredags. Vi såg två filmer , Död Snö och Haunting in Connecticut . Båda var bra. Bara att död snö var ganska ovärklig på ett sätt. Vi var ute och lekte På rymmen. Vi pratade oxå med lite personer. Aaha.  Har letat överallt efter Jennys kamera för hon har tappat bort den, Men jag tror inte att hon stappade den när vi lekte på rymmen. För hon höll på att fota med den på kvällen ,men på morgonen var den borta.. Spårlöst försvunnen.. Så hoppas att jag hittar den , och att hon får tillbaka den.  Men imorgon är det skola. Och då måste man ju vakna så tidigt. Men man får ju sova en timme extra eftersom det är vintertid nu. Så då är ju klockan en timme kortare.

Idag har lillebror fyllt år, så då fick han indiana Jones tv-spelet och andra grejjer. Så nu spelar Julia och eric.
Och jag kollar på.. Men blir irriterad eftersom han fattar ingeting.. Säger vi.. Chattar med jenny nu. Om lite Privata grejjs.   Ska kolla lite bloggar , sen blir det att gå in på facebook och kolla dära.. Ha det bäääst! <3

                // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0