Följ min blogg med bloglovin

36 dagar kvar! 40 dagar kvar! 43 dagar kvar!

Ååååå. Det är bara 36 dagar kvar till julafton , *** vad jag längtar! Och prick 40 dagar kvar till jag fyller år!  Och 43 dagr kvar till nyår.. Längtar till allt. Julafton är ju ganska självklart och samma När jag fyller år. Men till nyår så längtar jaag till när vi ska skjuta fyrverkerier med Hjorten, Okej inte så roligt att vara med de då. Men de har ju typ hundra stycken fyrverkerier alltså..  Och på kvällen vid 10 ska vi till hotellet och se när det ryska nyåret firas. Och sen blir det fyrverkerier hemma prick klockan 00.00 , kanske inte riktigt prick men nära på det..





2 bilder som är tagna från Google..

       // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0