Följ min blogg med bloglovin

Tråkigt Tråkigt ..

Tjabba . Har inte skrivit på den här sista dagen , eller dagarna, kommer inte ihåg ..
Men strunt samma ...    Sitter och skriver .. Har kommit in nyss , har varit och hoppat studsmatta ..
Eller jag har åt efter jag hoppade studsmatta ..
På skolan har vi haft Elevens val .. Tråkigt .. Jag och Amanda var hungriga .. Men vi hade inge pengar för att gå i Cafeterian , så vi höll på att fråga S.e ... Men då mötte vid Eva  , och då frågade vi hon , Jag ville bara ha en femma  , och amanda oxå , Men vi fick en 20 lapp .. Så då gick vi till Cafeterian .. Där köpte jag 2 mjölkchoklad och Amanda en mällis ..
Men när vi kom in i Bildsalen och satte oss , så kom J.e in , Hon ville ha den ..  Så hon köpte den för 5 kr. . Men nu är jag skylldig Eva 10 kr .. Men jag Måste bara hitta en 5 .. för jag fick ju en av J.e  .

Ska kanske sen köra kross ,, eller vill det ,, Men det kommer ju inte att hända. . Mamma och syrran ska på nå möte .. Öh -
Så jag och pappa och Eric ska kanske fara någon stans .. Eller int vet ja. .

Men nu har jag inget mer att skriva..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0