Följ min blogg med bloglovin

Chattar .. Chattar ... Chattar

Hejj alla .. Sitter och chattar med Matilda nu .. Har laddat upp bilder från kameran som jag har fotat .. Så nästa inlägg blir lite bilder därifrån ...
Här är lite sen idag ..

Grupp 2 har haft HK .. Dom gjorde muffins .. Hm ´. Jag vill ju oxå göra det , Men jag har ju redan bakat såna- --
Men jag får väll baka någon gång hemma ... 
Åt Risgrynsgröt till Lunch ..   Varit med Amanda nästan hela tiden idag ..

Kommer inte på nå mer som vi har gjort idag ...

Mamma kom och hämtade jag och syrran idag från skolan .
Vart missnöjd , Jag ville ju att mamma skulle ha Mercedesén (Som pappa köpte igår) , men den var inte besiktad så han måste besikta den före man kan köra med den ..

Jag och julia höll på att hoppa studsmatta ute  , Vi skrek lite  , Eller jag  -- Och då höre SKROLLAN oss och då kom hon ner .. Nu ligger hon i min famn och vilar .. Jag ser på när Julia Spelar Sims2  ..

Sen ska vi fara till mormor och morfar , moster och kanske kusin ska komma , så då ska vi fara dit ..
Sen har jag inte nå planer idag .. Få se om jag ska hoppa studsmatta eller nå se´n --

Men nu ska jag chatta lite på msn , och sen äta .. Hejdååå ...

    // Aattid ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0