Följ min blogg med bloglovin

Hejsan

Hej alla .. Idag är det Söndag ..   Jag skriv inte nå igår -- För att jag hade inte tid och jag orkade inte  ..
Men idag ska jag skriva lite från igår och idag ...

Lördag : '
Åt makaroner till lunch ..  For till mormor och morfar för att kusin och moster hade kommit , Sen när vi kom hem så
Ville julia hoppa studsmatta , Men det spöregnade , Men vi skulle ändå .. Vi gick ut , bra så tog jag med en handuk så man kunde torka där som man skulle gå upp .. Men man vart ju ända blöt .. Jag gick upp först . Iskallt , Blöööött --
Jag började bara garn hoppa för det vart då kallt . När julia kom upp tyckte hon det samma ..
Vi gick in sen , för vi var sjöblöta ..
Men då gick vi ut igen sen för att hoppa , men då hade vi plast påsar på fötterna . Man vart inte så blöt om fötterna ..
Men hela min byxa var blöt , För jag gjorde "rövare" .. Ahh
Såg på Robbinson igår ..   Jag pappa och julia var till bränna för att köpa popcorn , (alltså före robbinson) .. Det fanns bara micropopcorn . Hm .. För vi gör i grytan , eller i popcorn maskinen , Fast jag tror att popcorn maskinen har gått sönder. .  Fast vi köpte micro istället ..
Nu har jag inte nå mer att skriva om Lördagen ...

Söndag :
Vaknade vid kvart över nio , På deräkten när jag kom ner till vardags rummet så sa eric : Jag vill spela med dig .
Men inte orkar jag spela nu , Jag vaknade ju nyss  .. Men nu spelar han med mamma ..
Ska snart äta frukost ..  Vet ej vad jag ska göra sen , Kanske gå det är ju sol nu , än när det spöregnade igår ..
Fast hejdå , Skriver sen ... Hejs ..

      // Aattid 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0