Följ min blogg med bloglovin

Fredag - -

Har inte skrivit på dom här sista dagarna ..

Men här är lite från igår ..
Var till Bränna -  Där köpte mamma Mjukglass till oss , J E´r och Jag.   Mums ..
Handlade och se´n for vi hem --
Hoppade studsmatta -
Vid Halv 6 gick jag mamma och J till Majbrasan (Svartbyn) ... Det var faktiskt ganska många där -  Bl.a Från bränna .. Och andra byar och sånt ..
Grillade korv sen ..

Kom inte ihåg att fota så har tyvärr inga bilder ---

____________________________________________________________________________

Så nu sitter jag och Skriver ...  Och ser samtigdt på : Det ljuva havslivet .. 
Men nu ska har jag inte nå mer att skriva .. 

Hejdå --  

    // Aattid --

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0