Följ min blogg med bloglovin

Choko Crisp .. Mums..

Gick till mamma efter skolan med J , L och chr Gick även och hämtade F - Vi gick på bränna just .. Se gick vi och köpte mjukglass .. Chr hade bara 10 kr med sej , Så då skulle hon köpa ett Kinderägg . Öh -  Hon åt upp Chokladen och så skulle hon ju självklart se vad för grej som det var i kinderägget , En Karusell .... Alltså ..
Hon var väldigt Privat om den , ingen fick röra den , Igen .. Bara Chr ..

Lämnade L hemma , för hon åkte med oss- 
Gick ut för att se om isen hade börjat röra sen bort. . Och jo ..
Tog med kameran för att fota , Jag mamma E´r och J gick ner dit ..
Har fotat men id´s inte lägga upp nu bilder .. Få göra det sen .

Vart lite besviken , höll på att spela Sims2 igår , Och så hade Syrran gjort en familj till mej , Familjen Quist --
Och jag hade börjat med huset , Och nästan klar till och med . Och så mitt i allt så slutade Datorn fungera . !
Så försökte att se om det gick att komma till menyn för att spara .. Men nej ..
Så nu sitter Syrran och håller på att bygga upp huset igen .. För jag har inte så bra tålamod för att bygga upp huset på nytt .. Och huset var det finaste jag har gjort .. Hehhe .

Vet ej vad jag ska göra sen .. Håller på att fundera på att ta en glass , Choko Crisp .. Fast först måste jag komma förbi Hinderbanan i Garaget. .. Hoppas att mamma har städat så man kan komma fram .. Men det värkar inte ut som det --

Mums , Vad gott med en Choko Crisp .. Mums Mums ..

Väntar på att Amandis ska ringa  , Fast Annika sa att hon var med Jenny på bränna . Så får väll vänta ..
Men strunt samma , Får väll ringa ikväll annars ..
Hoppas att ni har roligt , Jenny och Amanda ..

Men hejdå ,, Ska gå och se om julia är klar med Huset. . Hejdå ..

Komentera gärna ...

      // Aattid --


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0