Följ min blogg med bloglovin

Twilight

Hej . Idag har Syrran haft TjejKväll och då så skulle dom se film . Dom skulle se Twilight .. Och jag ville se den och jag fick det för Syrran.  Eller jag kanske inte fick se den för hon men jag fick se den för L .. Så då såg jag den .. Den var bra !

Sitter och skriver . Julia har bakat tårta idag . En Jordgubbs Tårta ..  Mums !
Vet ejj vad jag ska göra sen  . Kanske ska se film. Tänkte gå och duscha , men det får bli imorgon . Bara så jag kommer ihåg att vakna tidigare ..  Jag får väll ställa alarmet på Mobilen sen.

Måste plocka in lite disk i diskmaskinen sen  - Blää vad tråkigt - Men jaja .
Så hejdå . Skriver imorgon om jag kommer ihåg. Hejdåå - Hejdåå

    // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0