Följ min blogg med bloglovin

Summer sun ..

Hej alla Där ...  Har iinte hunnit skriva igår . Var faktiskt inte alls på datorn igår , Hämskt va ..!
Men jag skriver lite från igår ..

Åt Tacos till middag .. Mums ..
Efter det så skulle vi fara  .. Pappa for på bilisten och köpte en Fanta. .  Sen for vi till "Luleå men åt andra hållet" .. Alltså förstår ni vad jag menar ... Säkert inte .. Vi for ungefär till PAJALA ...... Eller om man säjer Bibbis Stuga , Vi grilla korv där fikade och åt godis , När vi skulle fara hem somnade jag julia och eric .. Mamma körde för att hon skulle tästa på den nya bilen .. Och mitt i allt ropade pappa ... Han ropade åt dom 2 renarna som sprang på vägen ..Och då vaknade jag själv klart . Men somnade om igen .. Hmmmhm .. Sen var vi hemma . Då var klockan halv elva ..   Men det där var det som jag har lust att skriva idag --

Åt pytt i panna till lunch .. När jag och julia kom hem så var mamma ute  , Hon städade ... Och hon håller på att damsuga inne nu ..Det är fint väder Solen lyser , och det är varmt ,, I solen ..  Måste gå och plocka ihop mina kläder , Faster Bella ska komma , idag eller imorgon ..Men strunt samma ..
Alltså idag har jag inte nå att skriva .. Inte nu iallafall .  Kanske sen .. Jaja .  Hejdå .. Skriver sen , Kanske  .. Hejdååå 

       // Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0