Följ min blogg med bloglovin

Bråttom ..

Åå hej -- Idag är det torsdag .. Vi har idrott före lunchen : Bollspel ..
Har inte skrivit sen på Måndag eller ?
Iallafall har inte jag så mycket tid på mej att skriva för ska gå upp till bussen ungefär om 5 min.. Eller 3 min tills jag ska ta på mej utekläderna ...
Men här är lite :

Tisdag :
Haft Träslöjd , Jag och Sara började med hylla ..
Haft Engelska , Tråkigt ..
Åt något till Lunch ..
For till Amanda efter skolan , Pappa kom med Cykeln på dan och så cyklade vi hem till hon ...
Där hoppde vi studsmatta och annat oxå ..

Onsdag :
Hade Elevens val , Bild hade jag ..  Jag Amanda Matilda ritade och sånt ..
Se´n kom Dom hem till mej ..

Hejdå .. Hinner inte skriva mer. ..,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0