Följ min blogg med bloglovin

Piss piss väder.

Åh. Det är piss väder idag . Det regnar regnar regnar och regnar hela tiden..  Man kan som inte göra något . Imorgon kanske vi far till Östersund för att shoppa. Och då ska jag Shoppa!   Men jag ska skriva från igår, för ni fick som ingen förklaring. Men här får ni en liten förklaring :

For upp till 13 till djurparken . Men vi körde lite fel. Men när vi kom dit så betalade vi biljetterna, och så började vi att titta på djuren , När vi gått hela djur slingan så gick vi och åt. Jag åt pannkaka. Det fanns ett tivoli där så eric gick och köpte en biljett så han kunde åka. så han åkte något turtles flygplan. Sen så ville ha ha sockervadd men det fick inte han. Så då for vi hem istället. Men under vägen så stannade vi och fikade på en bygdgård, sen fortsatte vi till där som man kunde köpa jordgubbar och det gjorde vi oxå.. Sen stannade vi och köpte kokosbollar. Och sist behövde vi glass och det köpte vi på ica. Vi  for hem och fikade glass och jordgubbar. Men nu ska jag gå, jag vet inte om det går åska så jag kan inte vara på datorn något längre då. Så hejjs.   Kommer bilder ikväll , när jag ha tid.  Hejjs hejss,

        // Aattid

Kommentarer
Postat av: lollo

Sv : C och Johanna har gjort den.

Men jag kan inte skriva hennes msn här ju..

2009-07-12 @ 16:04:29
URL: http://louisepsson.blogg.se/
Postat av: lollo

SV: skickar på pixbox.

2009-07-13 @ 12:33:38
URL: http://louisepsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0