Följ min blogg med bloglovin

One house wear it at

Ett hus bär den på. Gissa vad det är? En snigel, okej det kanske var lite löjligt .
Eric kom in springade in och ropade :
- Astrid Astrid , Kom och kolla , det finns sniglar ute.
- jaha.
- Kom och titta
- är det långt dit ? , Annars orkar jag ej komma.
- Nej . det är på plattorna här ute.
Och så gick jag ut.. Efter en stund var jag inne igen...för att hämta kameran. Och sen ute igen. 
Så nu har jag fotat lite bilder på sniglarna ute. Det fanns ju massor med sniglar. men jag fotade bara 4 bilder.  Men här kommer de 4 st.


                                               foto av : Astrid


                                                        foto av : Astrid


                                                      foto av : Astrid
                                                  

                                                             foto av : Astrid


                                                           foto av : Astrid

Hejjs. Klart med inlägg idag.  Jag får se om jag klämmer in ett inlägg vid 8 elr 9.  Men det är inte så stor risk. Men hejjs.

        // Aattid

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag hinner tillbaka till marknaden! Gör du det? Hoppas det iallafall för jag har bestämt att du,jag, amanda och pau ska gå med varandra :P Haha nej, men vill du gå med oss?

2009-07-15 @ 11:17:24
URL: http://alwaysjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0