Följ min blogg med bloglovin

Längtar...

Längtar . åhh vad jag längtar . Jag vill dit , till dig . Nu !!   Bara till på Onsdag måste jag vänta , tror jag , om det inte blir ändrade planer . eller det är jag som vill dit på onsdag , Men får höra med mamma o pappa .
Jag vill bada i ån i Fax ån (elr vad det nu heter) Och så ska jag fota fota fota fota . hela tiden .   Och ska jag på frösö zoo ,och där ska jag fota fota fota fota . hela tiden , fast jag ska oxå titta mig runt .Jag vet ej om jag kommer blogga något  när jag är nere , i östersund-  Fast jag ska se om jag kan . Men säkert inte , Jag ska se om jag kan lägga in någon bild från mobilen , eller det beror...   Nu sitter jag och tittar . men jag tittar på massor men jag vet inte om jag tittar på något specielt . Nu ska jag gå ut .  Ska med båten , ändå om det är 17 gader ute . Men nu ska jag gååååååå !!! 
Kommer kanske bilder imorgon . men inte idag -
Hejjjs-

              // Aattid.


Kommentarer
Postat av: jenny

Ja hon säljer sin hane. DU kan ju ringa till henne om du vill köpa de ;)

2009-07-04 @ 00:04:48
URL: http://alwaysjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0