Följ min blogg med bloglovin

hellåj

Själv klart idag kom jag inte på någon bra rubrik , så det får bli Hellåj ..
Har nyss kommit hem från mjölosberget (stavning?) För mamma har varit och blockat sten , med moster., Så passade på att följa med. När jag höll på att fota där uppe så fick jag slut på memori skick . (stavning?)   Så då fick jag sluta fota , elr jag kunde ju ha raderat bilder men det orkade int ja . Så idag tror jag inte att jag kommer läggga in nå bilder. För har inte koll på alla bilder och då måste jag namn ge alla bilderna. och det tar VÄLDIGT länge.    Fast jag får se om jag gör det före jag far till Österdund elr efter .Men det beror. 

Tror att vi ska äta aborre till middag , för när vi var och fiskade igår så fick vi 3 aborrar , int för att de räker så långt , men vi har fått förut aborre av morfar . och då så tar vi och äter det oxå .   Så nu ska jag fortsätta att se när julia spelar sims2. Hejjs.  

       // Aattid

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!

2009-07-04 @ 20:20:51
URL: http://junitjejen.se
Postat av: catta

Haha jo ^^

2009-07-07 @ 19:27:30
URL: http://bloggcattas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0