Följ min blogg med bloglovin

Hawaii

Idag har mamma jag eric julia och brittis varit till en blomsterhandel, och där tittade vi på blommor..
Imorgon åker vi hem. Hm! Hade velat vara längre ..  Så då blir det ca.73mil = 9h. Ungefär. Så startar på morgonen då. 

Åt pizza idag till middag, vi bäställde hem från grann Resturangen. Jag delade en pizza med eric. En hawaii . Mums. Vad gött det var. Line och magnar kommer inatt vid 01.00 elr senar elr tidigare. Jag tror att mamma elr brittis skulle upp på ica. Så följer kanseke med.. Jag måste gå ut i bilen och hämta kamera sladden för jag har fotat 160 bilder idag , och minnet har ca.200 bilder .. Och imorgon ska jag fota. och jag kommer inte fota bara 40 bilder , mer kommer jag fota.  Så måste gräva fram sladden. Men måste hinna upp på ica innan 20.00 för dom stängar då.



 
En växt från blomsterhandel.

 
Hawaii

 
Hawaii.

 
The heart


Gilla denna bild.

 
Blomster gång.

Nu har jag laddat upp bilder. Så kommer inte några bilder imorgon. men kanske torsdag istället. Men nu ska jag göra annat. Hejjs. 

     // Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0