Följ min blogg med bloglovin

Tjejerna.

Hejj hejj. Var med Tjejerna igår på Marknaden. Lyssnade på ett band. Vet ej vad bandet heter. Köpte strips på Grillen, och det var min lunch alltså.. Köpte godis men inte nå annat. For hem vid 5.  Far kanske idag också, men jag får se, Pappa och ingemar har tagit ut våran Buick och hans Chrysler . Så dom kanske ska fara någon stans så då kanske jag hänger me.  Jo förresten igår Köpte pappa en mobil av Jansson , men det blir som en mobil / dator. Så jag vet inte . Jag vill ha den , men den är så klumpig. Så jag vet inte. Men jag får se.. Men nu måste jag äta nå frukost och så får jag se sen . Hejjs

                      // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0