Följ min blogg med bloglovin

En regnig färd uppåt.

Så nu är jag hemma. Igår vart det  73mil. Jag var ganska trött på morgonen. för att jag julia och Line var uppe till ett igår natt , och så skulle jag och Julia vakna vid 8 på morgonen. Men det gick ändå ganska bra att vakna.  För jag gick och durschade så då blev jag pigg.   Och vid 10, så började vi vara klar. Men då var emil ute och då hittade vi inte oss. Så då fick vi börja söka honom. Men då hittade brittis han i en boda, så då for vi när allt var klart.   Jag åkte mad mamma och pappa, och julia med Brittis. Vid skellefteå vart det spöregn och det började Åska och blixtra..  Men nu är jag hemma.. Och det är skönt. Men idag fyller mamma år och då måste jag komma på något att ge mamma... Imorgon är det marknade , Lördag och Söndag oxå.. Men nu orkar jag inte lägga upp några bilder.    Hejjs-   

Liine gjorde en blogg : www.liinekristinaa.blogg.se   ...

                      // Aattid

Kommentarer
Postat av: Liine

Hejj,jag vet ju inte hur man svarar på kommentarer xD hur gör man? :D Jaa det vore snällt <3 Jag vill ha den rosa och mönstret spelar inte så jätte stor roll :)

2009-07-16 @ 22:26:56
URL: http://liinekristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0