Följ min blogg med bloglovin

Boden.

Men hallå? Vars är ja. ?  Har jag gått under elr? Svar: nepp, det är ju sommar lov. !!  Har som ni ser inte skrivit så mycket. Elr inte nå alls.   
Dom senaste dagarna har pauliina ring och ringt... Men igår så fick hon tag i mig. Och då for jag och sov hos hon. När kom dit for vi Och badade med Fåren! Ha! Nej själv klart inte vi badade ju inte med dom men man fick cykla igenom Fårhagen för att komma till Badplatsen. Vi har varit i poolen mest och gjort mycke annat. Pauliina har supersööta gerbiler som har gerbilbebisar som är minst 1 vecka gammal. Aa. Men nu orkar jag ejj skriva mer. Ska läsa lite bloggar sen åker jag till boden. Men hejjs

            // Aattid

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Nej, haha :) Men det finns så många grejer med Hello Kitty. Förresten jag saknar er!!!!!!!!! Fast imorgon kommer jag hem och då ska vi alla träffas ;)

2009-08-01 @ 21:30:30
URL: http://jeenylii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0