Följ min blogg med bloglovin

Wii fyraa!!

Heeeeej <3

Lyssnar på musik nu , Städar och städar.. Okej , jag tog en paus under städande. Igår var jenny och Amanda hääär!!! Shiiiiit så skojj vi hade. Jenny smiknade oss , Spelade Gh och Mariiio Kart :) 
Ikväll ska jag ha kalas , Hoppas det blir vi 4 !! Har alltid det bäst vi <3  Kommer blir suuper skojj!! Spela gh , Mariio kart och säkert surf up elr bara nåååååå skooojj!!! 

Väntar på att Mamma ska komma hem , Hon ska köpa pringels och godiiiiis!!! Muuummss :) 
Jenny kommer ungefär om en kvart och Paoow och Amanda om 45 min. Vet inte riktigt.. Guuuuud vad jag läängar tills de kommer <3
Lovar att det kommer biiilder seeen!!! Jag looovar , looooovar!!!  Sniiiiceee. !!
Nu ska jag draaa måste städa upp kläderna i mitt rum och sen kommer väl Jeennny om ett taagh.. Heeeeejdå

                // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0