Följ min blogg med bloglovin

Ny Deesign

Heeej

Har precis blivit klar med designen och det var väl hyfsad.. Okej, kanske inte men den får vara tills vidare..
Har varit hemma idag från skolan, eftersom har haft jätte ont i huvudet och lite ont i halsen. Så får se om jag far imorgon.  Har bara varit på morgonen på datorn och hann inte skriva inlägg då. Och sen från halv 12 har det varit strömm avbrott tills ända halv 2 . Typ. så pappa var och beställde en hamburgare åt mig på nilles , fast det gjorde han vid 1. och ett tagh innan så kom strömen tillbakkkx. Så vet inte sen vad jag ska göra. Kanske ser nån film med J . fast det gör jag typ alltid då. men ändååå.
Kusin är här så jag kan inte leta efter Jennys kamera som jag hade tänkt gööra , För de är och spelar Wii...

Ska kolla lite bloggar , och sen vet jag inte vad jag ska göööra.. Heeejjjjs

        // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0