Följ min blogg med bloglovin

Mååååndag

Heeej..

Chattar med Jeeeeeny på msn !!  Har vaskat idag, Okj. bara i mitt rum. Orkade int i mittenrummet. elr syrran ska göra det för hon har inte gjort nååå!!. Din lilla ... ! Har ju inneBandy turnering imorgon.. Har oxå tydligen knytkalas. Kom inte äns ihåg det förren nån nämnde det på skolan idaag.. Så hoppas att jag blir med nån av: Jeeny , Paaow och Amandaa <3  Hoppas hoppaaaas!  Har köpt chips och choklad till knytiset imorgon.. Och en dricka dåååå!!: Nammii vad gött!!: Men hoppas jag kommer ihåg att ta med de då.. Har glömt det nån gååång.. Haha, det är ju som jag med 1 GB minnee. Haha, shiiit snälla jaa!  Juuuuste måste komma ihåg att ta nå geeejs till de ryska breven.. Hade helt glömt bort det.. :) Nicee!  Ska gå nu .. hejjjjs

      :P Ni hejjjar väl på mitt lag :P

                 // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0