Följ min blogg med bloglovin

Lördaag..

Heeej.

For till Amanda vid kvart i 7. For sen ner till bränna. Och gick till Köket för att hämta pengar av pappa.. For sen till Blomsteraffären.. Och Jenny och Paoow såg oss dära. Ochh sen tänkte de gömma sig för oss, elr de hade följt efter oss hela tideen ..... !!!!!  Gick till Centrum för att Amanda skulle säg vad hon önskade i Födelsedags Present. Och hon ville ha nån mascara och Parfym..   Vi var och köpte godis sen på Ok.. Och sen tänkte vi gå hem till hon. Fast då gick vi och köpte en stripslåda fast de var inte alls goooda. Blä --   For hem vid halv nio, Vi såg lite idool. och sen spelade vi med Kort, Stress och Vänd tia.  Lyssnade på musik och var hos flippaaan!!-

For hem vid 2 idag , men for till morfar för att Mamma skulle dit och mublera och städaaa däraa. Så beställde pizza tillMiddag , En familje Pizza.  Så vi åt alla däraa. (alltså det var juu inte bara min familj , utan min moster , Andra mosterna med hennes man , Och så var det ju morfar..)  Så pizzan räkte preecis-

Har nyss sett En film , Hitta pappa .. Och såg ett tag Robinson..

Såååg ni Idoool igåår????    Jag tyckte att rätt var braa som vaann!






Ska gå och se sista minuterna av robinson.. Heeeejs-

    // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0