Följ min blogg med bloglovin

Lördaaag!

Heeeej <3

Har inte gjort alls nå idag , Elr jag vaknade för en halvtimma sen så,.. jajaa. Är på Facebook nu och ska kolla lite bloggar sen.. Får se om jag ska ha övernattning ikväll. Men har inte ännu städat för hade så ont i huvudet igåår.. Så tror inte att jag ska då .. Imorgon är det första advent :)

Då är det bara 4 dagar kvaaaar! Yess yess yess!! och idag är det ju 5 dagar kvaar. Söndag , Måndag , Tisdag och jul lov, Onsdag och till Sist Torsdag!!! Måste till bränna idag elr imorgon .. För att köpa nån jul klapp.. Hhaha, jag är så efter!!

Pratade nyss med bibbi.. Ska och äta mat dära vid 5. Hon skulle typ laga Tornedals middag .. Ne int kommer jag ihååg. ..
Så måste duscha och fixa mig innan dess.

Ska gåååå!!!    Heeeejdå

                  // Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0