Följ min blogg med bloglovin

Helgen , Måndag , tisdag och sen...

Heejsan

Blev att vara hemma från skolan idag, Efter har tagit sviniga sprutaan! Har haft feber hela natten , Och hade det på morgonen oxxå. Men är lite bättre nu än igårkväll och på morgonen...  Tänkte ha övernattning imorgon , men vet inte om det blir , Har inte ännu städat klart. Och har så ont i huvudet så vet ej om jag ska ha.. Men jag får se. Har ännu mitten rummet kvar... *suck*  Hade velat bara slappa framför tv.. Men blir någ det iallafall.

Baaaaraa 6 dagar kvaar!! Kan inte vi få jul lov nu! Bara helgen kvar, Måndag , Tisdag och sen Looov!
10 dagar kvar
tills Jag fyller år!! Shiit vad jag längtar.. Längtar längtar Lääängtar!  Kan inte tiden gå snabbare?? Det tar ju ett år innan det är juul. Och efter juul. Swisshh , så är det Februari mitt allt. Poff Poff .Och så fyller Farfar, Bibbi och Syrran år!

Kommer lite bilder från gårdagen och idaag..







   

Ska se på tv nu..     Heeejss

                      // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0