Följ min blogg med bloglovin

Gott nytt år

Heeeej

Det blev bara vi 3 som det nästan alltid blir , Men iallafall så kom inte Amanda, så blev bara jag Paow och Jeeny :)
Shiiit så skoj vi hade Spelade nästan allt möjligt , Mario kart , Guitar hero och massor mer . Vi sminkade oss , Och hade bara så skojj!!  De sover ännu , Har vaknat nästan för en timma sen. Men så nu kollar jag facebook och kollar nån blogg!

Blir att skjuta raketer ikväll. Elr inatt , klockan 12 :)  Hjorten och kusinerna ska komma .  Elr hjorten ska bara skuta raketer hos oss , och sen blir det att fiiiira!!     Ska se om jag kan fota. Men jag vet inte, testade förra året , men blev så mörkt .. Men tror det ska gå iår , eftersom har ju ny kamera och ett nytt år :) 

Bibbi ringde för en halv timme sen , Farfar hade kommit på att jag fyllt år (han är inte så bra med att komma ihåg födelsedagarna) Så han skulle komma sen . Elr hon sa om ett tag , Men jag vet inte riktigt hur länge ett tag är för de.. Så är väl bara att vänta och se :)

Ska gå och se om de sover ännu . Men tror det , för det var väldigt tyst. Sen går jag väl ner och kollar vad de gör där nere :)    Gott nytt år allesammans :) 


Bild tagen från google

              // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0