Följ min blogg med bloglovin

Fredaaag

Heeej

Ännu en vecka gått och har inte skrivit typ alls nå. Men har inte orkat och så inte hunnit.. Dte har ju blivit redan 4 Dec nu så bara 20 dagar kvar. Elr nästan 19.. Imorgon är det lärdag , och får se vad jag ska göra. Men ikväll är det basket. men jag vet inte om jag ska eftersom jag är så himla trött!! Men får se, Amanda skulle ringa innan hon far så jag får se om jag är piggare då.. Men men får väl se.. För hon vill inte vara ensam 97:a , men Paow skulle kanske fara ... Så om hon kommer så blir ju inte AManda själv..
Nu sitter jag och käkar godis, Tutti frutti godisar (elr vad man nu kallar dee) Ska kolla lite bloggar. och bara göra lite allmänt¨på datron.. Såå. Ha det bäässt! <3

         // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0