Följ min blogg med bloglovin

Luuleååå på Lördaag

      

Heej igen . Blir nog det sista inlägget för dagen, Ska försöka komma ihåg att skriva imorgon oxxå. Visste ni att jag är inte så bra på att hålla allt det jag säger typ att jag ska lägga in bilder imorgon.. Asså att jag loooooovar. Men jag håller det aldrig , Bl.a för att jag inte har nå bilder att lägga upp elr så att jag inte orkar. Men jag ska försöka att hålla det jag lovaar.

Åker till Luleå på Lördag med syrran , Hon ska handla julklappar till hennes kompisar och bara allmänt shoppa. Jag ska köpa nån julklapp till familjen och släkten , okej bara till mamma , pappa och eric tror jag .. För åt julia har jag redan köpt åt, Men jag kan tyvärr inte säga vad jag h ar köpt för hon kanske kommer läsa detta inlägg. Men det tror jag inte är så tror chans. Men iallafaall.  Tar nog med kameran då. Och ska försöka få en framplats längst uppe. Alltså det är en dubbeldäckareeeeee.
Så fotar lite dära och ssåååånt typ.. Men jag får väl se. Förra gången jag tänkte ta med kameran glömde jag bara den hemma. Fast jag har ju ett minne som en guldfisk.. Hahaa.

Hoppas jag är frisk tills imorgon. Men får väl see.. Heeeejss

            // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0