Följ min blogg med bloglovin

Fiilm daagss!

Heeej

Blev nyss klar med pepparKakorna . Blev nån missbildad och några bättree. Inga bilder idag heller.. Men ska se om jag fotar nå imorgoon! Ser väl om jag kan fota nå nu så kanske det kommer nå bildeer. Ska upp och se på film snaart tror jaag. Dirty Dancing , Fick den igår. Men såg en film som syrran fiick. Catch me if you can..
Så idag blir det dirty dancing..

Har varit till bränna på morgonen.. Köpte julklappar åt syster , bror , mamma och Paappa.. Jag och syrran köpte tillsammans. Åt mamma och pappa kan jag inte säga vad jag köpte eftersom mamma läser typ.. Och samma med Juliia. elr jag och julia vet som ungefär vad vi har köpt åt varann.. Men iallafall.. Och åt Eric köpte vi nån leksaks lastbil och så hade den massor med äkliga godis hamburgare i flaket. Elr vad man nu kallar det däraa. 

Imorgon är det Måndaag! Fyy oxxå , skoola! Men det är ju bara Måndag och Tisdaag. Båda dagarna kommer väl gå snabbt. Måndag , Vanlig skoldag . Och på Tisdag , Innebandy Turnering .. Så då försvinner hela förmiddan. Och sen har vi tex. slöjd efter lunch. Så då är ju den dagen borta och det är Jul Loooov!!  Shiiiiit vad jag längtaar , till Julafton , När jag fyller år och Nyår.. Massor raketer och sånt roligt :) Och jul och födelsedag fattar ni ju varför jag läängtar!

Joo justee. Farmor och Kurre har  varit här oxå , de hade med sig julklapparna , så har redan öppnat de. För farmor ville se om det passade på oss.. Jag fick en tröjaa. Julia ett linne och eric en skjortaa. Och så fick jag och julia lite underkläder oxå..
På julafton kommer faster , så ännu mer paket. fast de öppnar ja ju när jag ska öppna alla andra paket.  Hoppas det blir lika rolig jul som förra året. Faster och Farfar var tomtaar :) Hahaha,, shiit det var så skooooj!! 

Ska nu vara på facebook ett tag , sen blir det nog film :)


    
<---------------------------------catch me if you can--------------------------------------->


<------------------ Dirty Dncing------------------------------------>


                       ´Ha det bääääst!! 

                                                 // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0