Följ min blogg med bloglovin

Dan före doppare dan

Heeej <3

Dan för doppare dan idaag! F*n vad jag längtaar!. Nu är julen här på riktigt. Men det känns inte ut så. Men det är väl bara att inse att det är deet! Räknade igår hur många MINUTER det var kvar till Juul.. Men fattade inte riktigt hur man skulle göra. Och är inte heller så intresserad hur man gör. Det bästa är ju att det är ju Dan före doppare dan.. Hoppas man får något man vill värkligen haa... Hahaa ,  Kameraaa!! Men tror inte det. Men hooooppaaas.!!!!

Har varit med Amanda idag , Var på bränna , så hon köpte de sista julklapparna och så dor vi hem till hooon! Sminkade oss , och gjorde lite av varjee. Fick åka TRAKTOR hem.. För pappa hade varit på träsket. Så det var ju bara att svänga om och hämta mig då. Men bra så hade pappa hörselkopor (stavning??) med radio. Så hört på radion, Mammas nya kille. Haha, var inte så jätte intressant men då och då spelade dom nån låt som var väl okeej.

När jag kom hem hade faster kommit. Tog en snabb dusch, så behöver jag inte duscha imorgon.. Hade fått kläder, Som hon då rensat i hennes garderob. Fick nån scarf , 2 linnen , en byxa och en Kjol.. Allt var snyggt.
Har fått skolkatalogen idag.. Fy vad ful man var då.

Ska dra nu!!

                           // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0