Följ min blogg med bloglovin

Elizabeth - The golden age

Ursäkta för mitt dålig bloggning.  Skrev inte alls igår. Ssitter och chattar med Jenny på Msn.. Blir imorgon att sova hos hon tror jag. Så då lovar jag ta med Kameran ..  Som sakt kom det ju inte nå bilder idag. har inte orkat ängna mig åt blogg idag.. men jag LOVAR att det kommer imorgon, ska försöka iallafall.. Jenny har gjort en design åt mig och den blev riktigt snygg.. faktiskt.  Håller på att se film nu - Elizabeth - the golden age. Vet ej vad det handlar om. så det kanske är på tiden att komma in ihandligen i filmen.. Så det kommer bilder imorgon och ett inlägg....  Så nu åter går jag till filmen..



Elizabeth - the golden age

// Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0