Följ min blogg med bloglovin

Bilder....

Hejhej. Det vart att fara och hyra film och köpa gott en kvart innan dom stängde..  Och twilight fanns. Det var andra gången jag såg den.. Och suuper bra är den ju oxå.
Men inga bilder vart det igår..  Så istället kommer det bilder  från igår och i förrgår. 

Joo.. Jenny och jag bestämde att vi ska alla 3 på grynnan idag , Jenny jag och Pau..  Vi försökte ringa Amanda med vi fick ej tag på hon. Så jag ska testa ringa till hon vid 11 halv 12.  Och hoppas hon kommer...
Kommer ta med Kameran på grynnan så då kommer det bilder sen elr imorgon... 
Men här kommer bilder......






Ängesholmen


Ängesholmen

 
Grynnan



Så orkar ej ladda upp mer bilder idag..   Syns sen..

              // Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0