Följ min blogg med bloglovin

Tjaa.

Tjaa. Nu är  jag hemma från Ansvar och sitter och ser film .. Har nyss pratat med Jenny på mob. Men nu chattar jag med hon och Catta på msn.

Vi hade sjukt Skojj i Ansvar.  Snart kommer bilder så måste berätta lite före.
Jo fick åka med Jenny till Ansvar igår. För pauuliina var ju redan där. Vi fick sova i LillStugan. Supper mysigt Fast lite läskigt Paratat med en Visspers. idag och igår...  Idag har vi varit upp till Jock. För det är typ bara 3 km från Ansvar.  Så då jobbade det är Cool gubbe där som han höll på att prata åt oss. och mitt i allt började han sjunga , Han kom från Gotland. Men jag har en fråga , Varför åker man till Jock för att jobba om man bor i Gotland?
 
Men jaja.. Väntar på att Jenny ska ladda upp bilder på bloggen så jag kan ta av hon bilder För att nu är Kameran helt cp-
För har tappat den ett par gånger.   Imorgon har Jag Pauu och Jenny bestämmt att vi ska sova hos Jenny. Så jag tar ej med Kameran då men jag får väll se om pappa har sett om det kan går att laga. För annars MÅSTE vi köpa en ny KAMERA. !  För blir bara så avis när alla andra håller på att fota med sina Kameror medan jag får stå och see. ! Så I not like it. !  

Men nu kommer det bilder. !
















Så bilder.. Har tagit dom dära bilderna från Jenny och imorgon kanske det kommer bilder från Pauu.  Men det beror ju om hon ska ladda upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0