Följ min blogg med bloglovin

TjejKväll to night

Hejj. Har nyss pratat med Jenny. Inför Filmkvällen. Elr Tjejkväll , Elr vad man ska kalla det. Ska kring 18.00 och hyra film med dom. Men först måste jag äta. Tacos. Julia ska laga mat. Hoppas hon inte typ tappar kryddburken i köttfärsen som hon har typ gjort nån annan gång. Fast det var ju inte när vi åt Tacos. Mamma ska hjälpa mig med PhotoShop när jag har skrivit klart. Så jag kanske börjar använda Photoshop istället för Gimp.. Kusin Axel är här så dom håller på att Spela i mitt rum på Wiiet. Så jag anar att jag får gå och städa efter dom.. Inte för att det är min hobby. Men Eric och Axel har ju inte lust att plocka ihop efter som. Varje gång Eric har en kompis här så spelar som wii och då lämnar dom alltid en Bil elr nån ActionGubbe. elr som Elias kallar dom Gaymen.. typ nå sånt. Men det är väll bäst att gå upp nu. Kommer säkert hinna med ett inlägg senar ikväll elr nå.. Hejjs. // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0