Följ min blogg med bloglovin

TjaTjaja.

Hejjhej.. Nu har jag precis kommit hem från Jenny , för for till Pauliina efter skolan men det gick inte riktigt som vi hade tänkt.. Vi tänkte åka buss till hon men då åkte vi med "stråkan-bussen" .. Men då svängde han inte in i Tallvik så då tänkte vi kliva av vid kvarnvägen.. Elr vad det heter...Men då gjorde vi inte det. Och så tänkte vi kliva av på alnda hundra olika platser. Men nejj. !    Så tills slut när alla hade klivit av så satte vi oss längst framme ochdå var vi i stråkan... då frågade Peter (busschauför)
-Vars ska ni flickor då?
- Öh.. Hihhi. Tallvik. 
- Men då ska ni ju åka med "Övertårneå-bussen"
- Okej. ?
- Men jag fixar er så ni kommer till Tallvik då..
Så då släppte han av oss i Tallvik och så fick vi gå sista biten hem till Paaau.
Så när vi hade kommit fram till paaau så åt vi brända muffins som hon bakat igår.   Därefter gjorde vi lite Grejjer. Men orka tala om vad..    For till bränna sen och mötte upp Mandiss. Var och Pratade runt på bränna ett tag for sen till Mandiss Farmor och åt goodis och kakor drack läsk och massor med annat.. Men Hallåååå!!!   Skit vilken farmor hon har...!!!!
For sen till Jenny och då kom mamma efter ett tag.

Men nu har jag kommit hem och kollar in en ***** blogg... Men hallå trööög.?? Elr? Lite efter bliven person rent sakt. 
Men ska typ äta nåt nu... Syrran har kompis så dom sitter och ser film. För annars hade tänkt se film.. Men får väll göra nåt annat.. Så ska kolla klart ***** bloggen och sen går jag väll ner och ser vad dom gör där nere... Såå hejjs.

                // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0