Följ min blogg med bloglovin

sola och Bada <3

Tjoohej... Ännu en ny dag. Jag längtade till den här dagen men det kanske var i en dröm. Jag håller inte koll på mina drömmar och tankar.. Men jaja.  Jag tror att jag åter går till Photoshop istället för Gimp. Jag vill ju ha mer stämplar till gimp.. Men jag vet ej hur man laddar ner. Så då ska jag höra med mamma hur man gör i photoshop, jag kan ju lite men jag vill lära mig mig.  Mina designer blir så knäppa, och om ni har något tips. elr så. Så då kan ni ju skicka en kommentar.  Jo, förresten, jag har börjat på en ny header och så ska mamma hjälpa mig dåå. Men det blir sen ..

Idag blir det väll att sola och bada <3.. på grynnan..  Eric har en kompis nu här så då har han sälskap på stranden istället för att vara med mig och Julia.  Så. Nu ska jag gå ner för att äta nåå. Kommer blider sen tror jag. Men hejdåå hejs. '

                             // Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0