Följ min blogg med bloglovin

Scary Movie 2.

Tjaaa. Har kommit hem för 2.h sen ungefär.. Som sakt hade vi sjuktskojj i Lansån. Vi for på Fredag och kom hem idag som sakt.  
Fredag: For till Jenny därekt efter skolan då kom mamma med sakera och det andra som jag skulle ha med.. Vid 4 elr når det var så for vi till Lansån...  Sen gjorde vi mycket mer...
På Lördag så gjorde det vi alltid gör typ och såg några filmer, Happy Gillmor, power off 10 och Scary Movie 2.. Haha. Och söndag så var vi och badade och så får vi hem.. Stannade hon Jenny ett tag innan pappa kom och hämtade mig. var ner till stranden och andra saker...

Så nu sitter jag och ser när Julia spelar sims2. Och själv chattar jag med Jenny och Pauliina..
Men nu kommer bilder elr 2 st. Har tagit dom från Jenny. Kolla in : www.jeenylii.blogg.se för att se mer bilder... Men nu ska jag gå och stääda elr nå sånt tååkigt.    Hejjs.





          // Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0