Följ min blogg med bloglovin

Ish.

Hejhej. Det blev ingen Baasket eftersom Tailändare är i hela Motions hallen. Men då blir det på Fredag som vi ska ha annars.  Jag Jenny och Pau hade det roligt idag på Matte timmen. Och på bilden hade vi oxå skojj.    Nu har jag det trååkigt.   Håller på att dö av hunger. Som vanligt.  Det kommer bilder idag , men det blir sen eftersom jag måste byta dator. Och det orkar jag ej nu göra. Men det blir väll efter maten elr nå sånt.  Nu sitter jag och chattar på msn med Pauu och Jenny.. Ska äta snart, Hoppas jag.   Men som ni vet så kommer det bilder sen. Men nu ska jag se om maten är klar snart.  Hejjs

Det där var den bästa rubriken jag kom på.. Haha

               // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0