Följ min blogg med bloglovin

Inga bilder nu.. Men sen.

Hejhej.  Nu sittter jag och chattar och kollar lite bloggar.. Det blev inga bilder igårkväll men det kommer ikväll istället säkert. Men det är inte något jag kan lova..  Tror inte att det blir nån bil utställning idag för oss. För det regnar och då är det inte så skojj att fara. Men jag vill ändå fara någon stans.  
 
Hittar väl på nå att göra idag. Hoppas jag. Iallfall vill jag fara till Boden hos farmor elr luleå elr nå annat sånt.
Men jag vet ej om pappa ids. Men det är väl bara att hoppas på det. Men nu ska jag surfa runt på Internet och sen blir det att äta något elr spela.. Såå hejjs.

           // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0